viernes, 7 de agosto de 2009

Temps per descansar... espere que siga de debò


Ja hem acabat les festes de la Mare de Déu dels Àngels i del Santíssim Crist de Silla. Han estat bé, encara que preferisc la normalitat i la gent de la Parròquia més propera que tot el folló d'autoritats i de gent que sols ve de tant en tant. Però al menys el Crist estarà content. Ja són les meues terceres festes ací a Silla... diuen que ací abans tot es contava per "Carxofes" escoltades. No sé si n'escoltaré moltes, però bo, això el temps ho dirà (i l'Arquebisbe u altres circumstàncies...) Ara es temps de descansar un poc, encara que com em diuen alguns, el meu cabet no descansa... i tenen raò, però tot per un motiu: procutar d'aconsseguir d'aquesta comuntat cristiana de la Parròquia de la Mare de Déu dels Ángels una comunitat que estime Jesús i que siga de veritat missionera davant de Silla i davant de molta gent i que descobrim tots plegats el gran dò que tenim al ser cridats per ser missatgers de l'amor de Déu que tanta falta fa en el nostre món. Done gràcies a Déu per tot el que em dona cada dia i per tota la gent que m'estima, encara que jo no sempre sapiga ser lo agraït que hauria de ser. Gràcies a tots i bon descans.

No hay comentarios:

Publicar un comentario