martes, 28 de julio de 2009

DOS ANYS A SILLA

Ey, demà es cumplixen dos anys de la meua presa de posessió a la Parròquia Mare de Déu dels Ángels de Silla, el dia 29 de juliol de 2007. La veritat es que ha segut una experiència singular. I vos he de confesar que a la Parròquia estic molt bé, millor que vull, i com diuen les meues feligreses no puc queixar-me, perquè cada vegada que obric la voca hi ha algú que me la tapa (si no fora per el col·legi...) El meu, perdò, el nostre projecte pastoral, hauria d'anar destinat cap als matrimonis i els xiquets i joves, però com estic tot sol a la parròquia (em referisc de retors), no sé com podrem porta açò a terme (el bisbe Benavent diu que m'apanye que no van a enviar-me ajuda, que aguante i que f...); l'altre projecte hauria d'anar encaminat a la restauració d'aquest magnífic temple parroquial que tenim, almenys a la pintura i decoració interior i amb l'ajuda de l'Ajuntament de Silla les cubertes i les teulades. Moltes coses hem fet en aquestos dos anys (més les que D. Fernando ja havía deixat fetes), però encara podem fer-ne moltes mes. Confie en la gent, en la pregària de tots els meus amics i com no en l'ajuda de l'Esperit que mai falta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario